حس ناب

حس های ناب و دوست داشتنی
  • حس ناب

    حس های ناب و دوست داشتنی

مشخصات بلاگ
حس ناب

زندگی قشنگ تر از اون چیزیع ک ما تصور میکنیم

آخرین مطالب
جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۹، ۰۵:۱۱ ب.ظ

آیینه

رو ب روی آیینه نشستم و زل زدم ب #دخترک توی آیینه 

او را نمیشناسم ولی حس غریبانه ای میگوید آشناست 

ی آشنای نزدیک شایدم دور 

ب چشم های قهوه ایش نگاه میکنم 

رنگ چشاش ب دلم نشست 

اون مژه های نسبتا بلندش منو جذب خودش کرد 

ب چشماش خیره شدم 

فکر کردم ب ناگاه چیزی در ذهنم خطور کرد 

چشماش شبیه چشمای من بود رنگش اندازه اش 

مژه هاش مث مژه های من بود 

یادم اومد ی زمانی همیشه این مژه ها رو ریمل میزدم 

چقد مژه های بلند و پرپشت دوست داشتم 

یادم اومد شناختمش این دخترک توی آیینه خودمم 

اون غریبه آشنا خودم بودم

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۰
Amour

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی